Funkcie informačného systému ABRA Gen

ABRA Gen už v základnej verzii obsahuje funkcie, ktoré podporujú riadenie firmy a automatizáciu procesov. Medzi ne patrí Adresár, Podvojné účtovníctvo i Daňová evidenciaReportyAutomatizačný server, Dokumenty a prílohy, E-maily a interné správy, Evidencia pošty, Workflow schvaľovania dokladov, Webové služby a Nástroje prispôsobenia. Moduly majú jednotné a intuitívne ovládanie, sú maximálne previazané a umožňujú prácu vo viacerých agendách súčasne. Využite pre svoje podnikanie tie moduly, ktoré vám prinesú zvýšenú produktivitu práce.

Radi vám pripravíme konfiguráciu systému na mieru.

NAPÍŠTE SI PRE KONFIGURÁCIU SYSTÉMU

Potrebujete viac?

Sme pripravení na každý typ podnikania. Vyššia verzia systému ABRA Gen je pripravená na úpravy cez modul Skriptovania; systém jednoducho napojíte aj na externé aplikácie (napr. e-shopy, mobilné aplikácie alebo priemyslové zariadenia) cez API rozhranie. Výkon zaistíme cez napojenie na databázy MSSQL alebo Oracle.

Vyberte si ďalšie funkcie, ktoré podporia váš biznis

Obchod Výroba Služby Financie Business Intelligence
Skladové hospodárstvo a Polohované sklady Výroba CRM Účtovníctvo a výkazy Business Intelligence
Mobilný skladník PLM terminál Mobilné CRM Banka a homebanking Mobilná BI a Smart Watch
SCM Kapacitné plánovanie Servis Pokladňa  
Nákup Kompletizácia Projektové riadenie Majetok a Kniha jázd  
Predaj     Mzdy a Dochádzka  
Mobilný predaj        
Maloobchodný predaj        
E-shop        
Reštauračný predaj        
Gastrovýroba        

Vediete evidenciu viacerým spoločnostiam?

Umožňujeme multiverzie pre firmy, ktoré potrebujú v rámci systému ABRA Gen riadiť viac spoločností, napríklad pre účtovné kancelárie.