Progress Cycle
Český predajca svetových bicyklov.
V čom ABRA Gen pomáha?
- V obchodnom procese je najväčším prínosom priame prepojenie e-shopu s informačným systémom.
- Elektronické vystavovanie faktúr cez OLE rozhranie.
- Automaticky z jednotlivých objednávok v informačnom systéme vznikajú skladové karty, na ich základe sú vytvorené odberateľské predobjednávky a celé koliečko končí cez naskladnenie tovaru na sklad v rukách objednávateľa.
- S vysporiadaním stále vyššieho počtu elektronických objednávok.
ODVETVIE | Financie, Obchod, BI, e-shop |
ZAMESTNANCI | 30 |
ROČNÝ OBRAT | 6 mil. EUR |
MÍSTO | Praha |
WEB | www.progresscycle.cz |
Predajca bicyklov a cyklistického príslušenstva progress cycle pre svoj online B2C predaj používa ABRA Eshop, ktorý je spravovaný priamo z informačného systému ABRA Gen.
Josef Přib
Predseda predstavenstva a výkonný riaditeľ, Progress Cycle
E-shop s priamym prepojením na ERP nám skrátil expedíciu tovaru o jeden deň.
Progress Cycle, je veľkoobchod s cyklistickým tovarom s výhradným zastúpením cyklistického vybavenia značiek Giant, Giro, Bell, CamelBak a ďalších. S 30 zamestnancami produkuje ročný obrat 166 mil. Kč v predaji a v servisných službách.
MODERNÉ IT V OBCHODU
Rovnako ako výrobky, ktoré predáva, vyberá Progress Cycle tiež technológie, ktoré v každodennej obchodnej praxi používa. O využití informačných technológií hovorí IT manažér David Krásenský: „Snáď okrem mailov používame systém ABRA Gen na všetku prácu v obchodnej agende.“
PRÍNOSY ERP
„ERP ABRA nám pomáha predovšetkým s vybavovaním stále vyššieho počtu elektronických objednávok, ktoré boli v skorších dobách oveľa častejšie realizované faxom alebo cez telefón. Nedokážem si predstaviť iné ERP, ktoré by nám ponúklo toľko, čo ABRA. Zo systému ABRA Gen dostávame všetky obchodné informácie,“ pokračuje David Krásenský.
ABRA E-SHOP
Predovšetkým v samotnom obchodnom procese je najväčším prínosom priame prepojenie e-shopu s informačným systémom. „ABRA E-SHOP, ktorý používame k priamemu predaju koncovým zákazníkom (B2C), previazaný na ERP, nám šetrí čas. Už nemusíme prepisovať offline objednávky. Náš obchodník jednoducho každé ráno spracuje prichádzajúce objednávky. Tým sme skrátili expedíciu tovaru o jeden deň, čo samozrejme vyhovuje nielen nám, ale predovšetkým našim zákazníkom,“ hovorí Josef Přib.
RÝCHLEJŠÍ PREDAJ
Ďalšie urýchlenie práce prichádza s elektronickým vystavovaním faktúr cez OLE rozhranie. Automaticky tiež z jednotlivých objednávok v informačnom systéme vznikajú skladové karty, na základe ktorých sú tvorené odberateľské predobjednávky a celý proces končí cez naskladnenie v sklade pri tovare v rukách objednávateľa.